Ulfts Mannenkoor en Harmonie Ulft zeggen dankjewel

Zaterdagavond 29 juni is het Openluchttheater het podium waar het Ulfts Mannenkoor en Harmonie Ulft hun vrienden en sponsoren bedanken voor hun steun het afgelopen jaar.

In een avondvullend programma zullen zowel koor als orkest optreden. Ook zullen koor en orkest samen enkele stukken samen opvoeren.

Voor de gelegenheid hebben de Ulftse verenigingen zanger en entertainer Robin Slutter (Les Cigales, Scrum en Saints ’n Sinners) bereid gevonden om in de huid van Queen’s Freddy Mercury te kruipen. Speciaal hiervoor is een nieuw arrangement van Bohemian Rhapsody voor solo zang, koor en orkest gemaakt.

Verder worden Rhythm Of Life uit de musical Sweet Charity, An American Trilogy, bekend geworden door Elvis Presley, Ouverture uit Nabucco van Verdi, Crimson Tide uit de gelijknamige film en A Concert Celebration van Andrew Lloyd Webber uitgevoerd door het ruim 150-koppige muzikale gezelschap.

Na het concert is er nog meer te doen op de podiumvloer onder het genot van een drankje.

Benieuwd naar het volledige programma? Kom dan naar het Openluchttheater op zaterdag 29 juni. Het concert begint om 20.00 uur en de toegang is gratis.
Locatie: Bosweg 5 in Voorst (gemeente Oude IJsselstreek).

Meer weten over het Ulfts Mannenkoor of Harmonie Ulft?
Kijk dan op www.ulftsmannenkoor.nl en volg Harmonie Ulft op Facebook –> Harmonie Ulft.

Dit concert wordt mede mogelijk gemaakt door het Oude IJsselstreek Muziekfestival, www.oudeijsselstreekmuziekfestival.nl.

*zaterdag 29 juni
*aanvang 20:00