DVD ‘Ulft: Van DRU tot NU’

Harmonie Ulft heeft een dvd uitgebracht van haar concert ‘Ulft: Van DRU tot NU’, de muzikale reis door de geschiedenis van Ulft. De beelden die daarbij vertoond werden, zijn nu voor iedereen beschikbaar. Oude foto’s en video’s van vroeger, aangevuld met haarscherpe dronebeelden van nu, begeleid door muziek van Harmonie Ulft en haar gastzangers Luc ten Brinck en Chris Teunissen. Een must voor elke inwoner van Ulft!
De dvd is te koop voor 7,50 per stuk via info@harmonieulft.nl. De opbrengst komt ten goede aan de jeugdopleiding van Harmonie Ulft. Ulftse bedrijven kunnen ook de dvd aanschaffen als relatiegeschenk of kerstcadeau. Informeer naar de mogelijkheden!

Harmonie Ulft heeft een dvd uitgebracht van haar concert 'Ulft: Van DRU tot NU', de muzikale reis door de geschiedenis van Ulft.